Известие

Collapse
No announcement yet.

теч на масло алфа 156 ? маслен радиатор?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ремъка не е омаслен изобщо , освен да е от гарнитурата на тоя капак да го нарека или не знам кво е за което се захваща това радиаторче , че при мен е на такова е*ано място , точно пред него е компресора на климатика , под него е 1 греда (така да я нарека ) която е хваната за тампона и двигалета а над него има нещо като стойка ли е или предпазител за да не се удари с нещо тоя радиатор , и така ме нерви , че не мога да видя от каде точно идва тва масло , че направо ми идва вече да й играя едни чукове на тая кола то вече кво ли не сам бутал по тая кола , все се чупят едно след друго разни неща мамка му на тоя италианец дето я е карал преди мен
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD '98

    Comment


    • #17
      За кой ремък говориш? Пистовия или ангренажния? Това за което се захваща радиаторчето е корпуса на маслената помпа. Напълно възможно е и някъде от нея да е теча.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        и аз тва викам на монтъор4ето 4е тва е корпуса на маслената помпа па той ми се напъва че тя е в картера и тва не е било част от нея ама в тия 3 почивни дни май ще се наложи да я разхварлям по обстойно за да разбера , иначе пистовия ремък е чист
        то обаче за да махна тоя корпус на маслената помпа ще трябва да се махнат 1 ролка(там май резбата на болта е обратна ако не се бъркам) и демферната шайба ? за да видя гарнитурата как е ? а тва значи и стойката захваната за тампона да махна и компресора на климатика и какво ли още не ?
        Last edited by Misho_ss; d.m.y г., 22:00.
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD '98

        Comment


        • #19
          На първо време свали капаците на ангренажа. Така ще видиш дали тече от семеринг или някъде между маслената помпа и блока.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            а той като се свали ще се види ли ако е от семеринг на колянов вал ? или само на разпределителния?
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD '98

            Comment


            • #21
              Да, ще се види. Изобщо от там ще ти се открие доста по-голяма възможност да локализираш мястото на теча.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                мерси колега , ако дойдеш в силистра някога ще трябва да те поливам с бира да знаеш
                Alfa Romeo 156 2.4 JTD '98

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Misho_ss Покажи съобщение
                  мерси колега , ако дойдеш в силистра някога ще трябва да те поливам с бира да знаеш
                  Хайде успех! Дано да го решиш тоя проблем по-безболезнено.



                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    и аз на тва се надявам , че все едни големи зорове ми дава тая красавица , пък не искам да я махам , че страшно ме кефи
                    Alfa Romeo 156 2.4 JTD '98

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Колега, разгледай това. Надявам се да ти е от полза.
                      Доста полезен линк за тези, които си поправят колата сами. Само не разбрах защо мажете със силикон като този О-пръстен (гарнитурка) се продава - около 15 лева беше. На мен ми го смениха преди 30000км. и за сега нема проблеми. Става и със силикон ама, ако се наложи да сваля елемента ще видите зор докато го изчистите този рейнц.
                      Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
                      Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
                      Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от melenikos Покажи съобщение
                        Доста полезен линк за тези, които си поправят колата сами. Само не разбрах защо мажете със силикон като този О-пръстен (гарнитурка) се продава - около 15 лева беше. На мен ми го смениха преди 30000км. и за сега нема проблеми. Става и със силикон ама, ако се наложи да сваля елемента ще видите зор докато го изчистите този рейнц.
                        При мен течеше само при студен старт при ниски температури и след като позагрееше мотора, капка не капеше. Търсих уплътнението в AXM и в Евро07 и го нямаха. Затова реших да действам със силикона.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          а при мен в тая скапана Силистра никъде го нема тоя опръстен и за тва ми се налага да мисля варианти
                          Alfa Romeo 156 2.4 JTD '98

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            При мен течеше само при студен старт при ниски температури и след като позагрееше мотора, капка не капеше. Търсих уплътнението в AXM и в Евро07 и го нямаха. Затова реших да действам със силикона.
                            Днес питах майстора, който ми прави колата и ми каза, че го е взел от София от един клубен сервиз, който внася и части. По спомен мисля, че беше рикамби.
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
                            Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now

                            Comment


                            • #29
                              аз май ще пробвам с побългаряване намерих от маслен филтър уплътнение което е почти колкото въпросното само сега тия 3 по4ивни дни да го видя дали ще пасне напално , ина4е ангренажния ремък не е омаслен следователно нема да е от симерина на разпределителен вал
                              Alfa Romeo 156 2.4 JTD '98

                              Comment


                              • #30
                                темата може да се затвори че ще я променя
                                Alfa Romeo 156 2.4 JTD '98

                                Comment

                                Working...
                                X